Services
Contributors
Editorial Cartoonists
Syndicated Columnists
Cartoons
United States
International
About Us
Our History
Our Team
Free Trial
Subscriber Log In
Artist Log In
12 Cartoons
PERDIDA DE LA MEMORIA A LARGO-PLAZO DE NEWT
GOP, Republicanos, Conservadores, Candidato, Presidencial, 2012, Newt, Gingrich, campaña, candidatura, presidencial, elecciones, primarias, Freddy, Mac, Adulterio
NEWT BOMB
Newt Gingrich, speaker of the House, presidential candidate, campaign 2012, bomb
GINGRICH MOON MISSION
gingrich, moon, base, gop, primary, 2012 election
NEWT TO THE MOON
newt gingrich, ron paul, gop, republican, debate, moon, colony, colonize, space, nasa, alien, lunar, ufo, politics, mitt romney, campaign, 2012, presidential, election
SHOW ME THE ROMNEY
romney, mitt, money, campaign, taxes, 15, tax return, 2012, wealth, rich, poor, election, gop, republican, race, primary, president, candidate, politics, class
FLORIDA ROAD TRIP
Florida Road Trip, Florida Primary, Republican Primaries, 2012 Presidential Nomination, Republican Party, Mitt Romney, Newt Gingrich, Rick Santorum, Ron Paul, Family, Dog, Carrier, Crate
FLORIDA GOP PRIMARY
FL, FLA, Florida, sunshine state, Miami, Gators, alligators, swamp, everglades, 2012, candidates, Republicans, Romney, Gingrich, Newt, Mitt, fight, voters, attacks, conservatives, right, ultra right
ROMNEY TAX CLOUD
Mitt Romney, President, Massachusetts, governor, campaign 2012, income taxes, form 1040, IRS, class warfare, carried interest
MITT AND NEWT IN FLORIDA
Mitt Romney, Newt Gingrich, Florida primary, GOP, Republican, presidential candidates, 2012 election, blood, attacks
DAVOS 2012
Davos, World Economic Forum, WEF, Germany, Angela Merkel, Merkel, ski, snow
OBAMAS FAIR SHAKE
Barack Obama, Obama, State of the Union, fair shake, tax the rich, soak the rich, fair share, class warfare, election 2012
ROMNEYS MONEY
Mitt Romney,romneys money,romneys tax returns,presidential candidates,2012 election,politics,gop,conservative republicans,1
MITTS BALL AND CHAIN
Mitt Romney, Newt Gingrich, candidate, GOP, 2012, primary, primaries, taxes, 15, deduction, race
OBAMAS CONCORDIA
Obama,President Obama,Barack Obama,2012 Election,2nd Term, Economy,President,Capt Francesco Schettino,Costa Concordia,Concordia Cruise Ship,Cruise Ship,Cruise,Cruise Liner,Shipwreck,Second Term,Reelection Campaign,Campaign,Incumbent President
STATE OF THE UNION
barack obama, president, state of the union, state, union, congress, fundraiser, campaign, 2012, election, politics, singing, sing, song, money
STATE OF THE UNION
State of the Union, Obama, Boehner, Teleprompter, Pathetic, 2012
NEWT Y EL PARTIDO DEL TE
GOP, Republicanos, Conservadores, Candidato, Presidencial, 2012, Newt, Gingrich, campaña, candidatura, presidencial, elecciones, primarias, Partido, del, Te, Calista, joyeria, Tiffany, South, Carolina, Florida
BUSCANDO UN CULPABLE
GOP, Republicanos, Conservadores, Candidato, Presidencial, 2012, Newt, Gingrich, campaña, candidatura, presidencial, elecciones, primarias, Culpa, infidelidad, elite, medios, liberales
NEWT ESTA ESPERANDO
GOP, Republicanos, Conservadores, Candidato, Presidencial, 2012, Newt, Gingrich, campaña, candidatura, presidencial, elecciones, primarias, presidente, camara, divorcio, matrimonio, abierto, lodo, pisadas
ROMNEY Y SU DECLARACION DE IMPUESTOS
GOP, Republicanos, Conservadores, Candidato, Presidencial, 2012, candidatos, eleccion, primaria, Mitt, Romney, gobernador, Massachusetts, impuestos, declaracion, devolucion, Tio, Sam,
1
2
…
58
59
60
…
94
95